2012. október 5., péntek

Deal.

Elfaradtam.

Ekezeteket most ne varjatok, lusta vagyok kiguglizni az onlajn magyar billentyuzetet.

Mert elfaradtam.

Elfaradtam szeretni. Nagyon. Ez egybol egy ordas nagy hazugsag. Pont, mikor elkezdtem szeretni, amikor az energia szetfeszitette az izmaimat, a szivemet es a lelkemet is, akkor... akkor kell megalljt parancsolni. Ennel szarabb nagyon nincs. Lenyelem, hogy a sok friss baratsag mellett egy ember nincs, aki ismer. Lenyelem a heti 6 nap melot. Sot, meg azt is lenyelem hogy az elkurt fogam miatt a bal arcom idegei karosultak es jo ideig nem fogok normalisan erezni. Meg a pluszkoltsegek is belefernek.

De az istenit (torokosen- allahım yaa), amikor vegre lejatszom a palyarol a ketelyeimet, es hajlando vagyok jovot epiteni egy olyan novel, akivel aztan igazan kihivas barmit is tervezni (kezdoknek lasd: 'hogyan legyunk joban egy muszlim csaladdal' c. kezikonyvet), akkor... akkor beut a sors. Ami valojaban nincs is ugyebar. Tehat beut az unalom, az o ketelyei, fene tudja, hogy meg mi. De egy biztos, Peterke, nem kellesz ha nagyon szeretsz. Ez kb. ars poetica lehetne ha depresszivebb alkat lennek. Nem vagyok az. 

Akkor mi a megoldas? A szar az, hogy sokkal nem erzem kozelebb magamat a megfejteshez. Szeretnek az a regenyhos lenni, aki az elso fejezetekben felfedett csokevenyessegeit a konyv vegere bravurosan megoldja. Persze hogy nem leszek az. Szar regeny is lenne, hepienddel. Az en sztorim nem olyan izgalmas. Ami rosszabb, hogy nem olyan kiszamithato either (bazd, mint valami emigrans aki tiz ev utan blogol az amerikabol).

Nem tudom tenyleg. Elfaradtam a semmitol. Olyan konnyu lenne orvosolni a problemaimat. Elvegre, kulfoldi vagyok egy isten hata mogotti varosban. De megis... A fene vigye el a szerelmet es minden egyeb kelleket (ld elozo poszt, lusta vagyok linkelni), a kitartast, a felesleges erofesziteseket, a remenyt es minden bajtarsat... Csak a szivas a jutalmam, es most meg masok nyakat sem akarnam szivni. Ej de pocsek egy kep lett ez, nem baj, majd joanyam letol a kommentekben. 

Es most szar Efesszel, regi palinkaval ulok az ures szobaban. Lehetne maskepp, de... nincs maskepp. Nalan masik palyara valtott, az en mozdonyom pedig robog (cammog?) tovabb. Nem akarok tobb megallot. Csak vegallomast. Vagy rendezoi palyaudvart... es a boldogsagom teljes lehet.

Deal?

1 megjegyzés:

  1. "Csak a szivas a jutalmam, es most meg masok nyakat sem akarnam szivni. Ej de pocsek egy kep lett ez, nem baj, majd joanyam letol a kommentekben." Miért? Ez tök jó lett. Ez viszont nem tetszik: "Nalan masik palyara valtott, az en mozdonyom pedig robog (cammog?) tovabb. Nem akarok tobb megallot. Csak vegallomast." Ez viszont jó: "Vagy rendezoi palyaudvart..." Bár az inkább rendezőpályaudvar :-)

    VálaszTörlés