2012. augusztus 1., szerda

V. Ádámmmal leveleztem (részletek)

Utálok pakolni. Dobozolni, emlékeket szaggatni a falaimról, szortírozni, lezárni őket. Viszont imádok is pakolni: most leginkább azért, mert rábukkantam egy apró könyvecskére, amelyben a középiskolás éveim alatt váltott beszélgetések, levelezések lapultak meg. Többsége egy bizonyos V. Ádám és jómagam közt zajlottak, egy ízben azonban K. Zsolt is kameózik. Egyes részek (nevek, helyek) jótékony cenzúrám áldozatául estek, emellett még mindig vicces olvasmány. A kamaszkorra jellemző vulgaritásért meg nem kérek elnézést.

(1)

Én: Más téma?
V.Ádám: BLDHKLMTJYX MONDJF TE VALAMI TÉMÁT (az elütések láttán joggal vélhetnénk: V.Ádám billentyűzetről pötyög, de a szomorú valóság az, hogy golyóstollal vétette a hibákat)
Én: Mi van a bulákkal?
V. Ádám: TÖMÖM ŐKET!!! MESÉLJ VALAMI SZAFTOS TÖRTÉNETET!!
Én: Nincs! Képzeld van 1 11-12-es csaj, és tök jól néz ki! :) És már szemeztünk! Hm de utálom ezt a szót... :)
V.Ádám: JÚJ DE IZGI!! ÉS DUGTATOK?? (V. Ádám nyilván empátiájáról és kiművelt, irodalmi stílusáról volt híres)
Én: 1.: 11, 12-es
      2.: A nevét se tudom
      3.: 11, 12-es
V. Ádám: ÉS FIÚ V. LÁNY (A MAI VILÁGBAN) MIT SZÁMÍT A KOR VAGY A NEM HA SZERETITEK EGYMÁST!

(2)

V. Ádám: MENJÜNK KURVÁZNI!! DE ELŐTTE RABOLJUNK BANKOT ÉS AKKOR AZ EGÉSZ NAPOT VÉGIG KÚRJUK!! (utóbbi kétszer aláhúzva) NEM??!!
ÖÖÖ... ja! más téma? :)
MOST TE GYÜSSZ!
Én: Bazz! Neked nincs vki?
V. Ádám: HÖ; HÖ TE!!

(3)

V. Ádám: NA JÓ!! HOGY VAGY??
Én: Jól! Te?
V. Ádám: ÉN IS!! KÖSZÖNÖM KÉRDÉSED!! ANYUKÁD ÉS APUKÁT, JA MEG AZ ÖCCSEID JÓL VANNAK??
Én: Jól, és a tiéid?
V. Ádám: ŐK IS, BÁR NINCS ÖCSÉM!!TÉMA??
Én: Nincs! Na?
V. Ádám: KÉRDEZZÜK MEG A ZSOCÁT!!
K. Zsolt: Nemtok (irdatlan ronda kézírással)
Én: Na jó haggggggyuk...

(4)

V. Ádám: NA DUGTÁL MÁR A 4.-ES CSAJODDAL? (V. Ádám és tapintatosság, második felvonás)
Én: Húú, Ádi, ha nem jössz el hógojózni...
V. Ádám: AKKOR MI LESZ?? MEGVERSZ?? ENGEM MÁR AZ SEM ÉRDEKEL?? KAPTÁL EGY NEVET ÉS HALLGATSZ RÁ MINT  A KUTYÁK!!

(5)

Én: Ádi, te 1 seggfej vagy!
V. Ádám: KÖSZI!!

(6)

V. Ádám: JÓ A MELLEM?!
Én: Micsoda kérdés! Azért pl: Margitkának jobb!
V. Ádám: AZ KIZÁRT!! AKKOR MÉG GYÚROK!!

És ennyi elég is, még mielőtt V. Ádám beperel vagy legalábbis lekever egy tockost. Dobozoltam tovább, egyéb érdekességekre is bukkantam, de ezekről később, másik blogon. Most megyek strandolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése