2014. augusztus 15., péntek

Negyed

Emlékszem, úgy tizenöt éve valamelyik rock-fenegyerek szülinapi koncertjét úgy plakátolták ki Pesten, hogy "XY fél évszázados lesz". Milyen menőn is hangzik az évszázad szóval játszadozni! Már-már halhatatlannak érezheti magát az ember, még akkor is, ha a lakosság nagyrészt csak a század törtszámaival tud kérkedni. Alig vártam, hogy én is megtehessem, és ha plakátra nem is futotta, négy nappal a nemes pillanat előtt megtámadtam ismerőseimet az alábbi kijelentéssel:

NÉGY NAP ÉS NEGYED ÉVSZÁZADOS VAGYOK / 4 days and im a quarter century old!!!!

A reakciók majdnem annyira viccesek mint maga a kijelentés. Név nélkül:

1
- júúúúúúúúúj (...) te vén fasz

2
- öreg szar vagy

3
- ney askım? (tessék szívem?)

4
- OMG

5
- szar ügy

6
- Seen at 1:02 am

7
- Happy birthday bitch

8
- Ok, and? You are worried about that? (oké, és? aggódsz miatta?)

Bónusz:
- gratulálok Pijer!
- bocs, közvéleménykutatást tartottam. tőled egy kicsit nyersebb választ vártam
- akkor baszd meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése