2012. június 8., péntek

balatony-index: ?-?

Én értem az iróniát, meg hogy keserű fasz vagyok (ld. előző poszt kommentek), de azért a mai index-címlap már egy vicc. Előző poszt címe ugye: Index-igényesség: 0-1. Erre ébredtem tehát:


Most jöhetnék azzal, hogy mérhetetlenül gáz, hogy az ikszedik blogger ikszedik posztját gúnyolandó pötyögik a poszt címét. De sanszosabb, hogy egyszerűen humorosnak találják a posztomat, és egyetértenek valamelyik Névtelen kommentelőmmel, miszerint "Te mekkora egy buta paraszt vagy :D Ez neked egy poszt?". De veheteném úgyis, hogy "de rendesek, a legkisebb is számít elvén, építő jellegű kritikaként tették ki" (nyilván nem).

Akárhogy is, kösz a sok extra kattintást, az egyetlen építő jellegű kritikát a kommentben, ill. magának a szerzőnek a válaszát, amit ezúttal közlök is, nehogy unfair legyek:

"Kedves Péter!Azért használtam ezeket a karaktereket, mert abban a szubkultúrában, amiről a cikk szól, ezek bevett jelölések és úgy gondoltam, kellően rugalmas hozzáállással ez belefér és illik is a cikkhez. Aki érti, hogy miért vannak benne, azt szerintem nem zavarja, aki pedig nem, az legalább találkozik ilyesmivel.ÜdvGergő"

2 megjegyzés:

  1. Rém szánalmas, na meg ez a "Napirajz" Nagyon színvonaltalan...De örülj Pijer, felkerültél az Indexre, én még a blogomat sem merem nyilvánossá tenni...

    Ja és Kedves Gergő!
    EGY ORSZÁGOS ONLINE MÉDIUM NYITÓLAPJÁRA NEM TESZÜNK KI SZUBKULTURÁLIS JELÖLÉST!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs bajom a napirajzzal, sőt, jó hogy van valami karikatúra-rovat (amióta a poligráf nincs updatelve, a párkockán meg esik a színvonal, miért ne). A nagy publicitásnak meg örülök, mindegy hogy negatív, de publicitásnak ez is az. Az előző poszt kommentjeiben van pár építő jellegű kritika (többek között... :), de azt még én sem értem, miért címlap a cikk.

      Törlés