2011. július 27., szerda

Közlemény kedves (egri) diáktársaimhoz

Ti szeretitek a sulitok HÖK-ét?

Mert én ma rájöttem, hogy annyira nem. A gondolat már eddig is érlelődött, de reggel valami kiverte a biztosítékot.
Előtörténet: új Facebook csoport indult "EKF Gólyák 2011" néven. A szentlélek épp buzgón munkálkodott bennem, így egyet sem tétováztam, beléptem a csoportba. Egy órán át a leendő elsősök ügyes-bajos dolgain segítettem ott, ahol lehetett, amikor is a következő posztba futottam:

(hoppá. Itt jött volna egy snapshot, csakhogy a kommenteket már törölték...lecsapott a tröszt cenzúrája. Sebaj, vágólapon megvan.)

"Azért készítettük ezt a csoportot, hogy hiteles információkkal lássuk el a gólyákat. És nekünk többek közt ez a feladatunk. Látjuk,hogy nagyon lelkes vagy, de az eddigi hozzászólásaidban voltak olyan infók,amik nem fedték a valóságot."

Mi tagadás, eléggé kihoztak a sodromból, főleg, hogy a privát levélváltás követően a kifogásolt kommentem így szólt: " nem mernék rá megesküdni, de szerintem a költségesek is kaphatnak."(ti. szoc.tám.)

Annak ellenére, hogy az illetővel a dolgot tisztáztuk, valóban volt némi félreértés, és lemondok a gyanús fehér por postázásáról is, elgondolkodtatott a dolog.
A HÖK, mint olyan sehol sem tud olajozottan működni, nyilván nem egyszerű dolog a hallgatói jogokat képviselni és mindeközben a gerincünket is megtartani. Habár az évek elteltével ez a két tényező miintha fordított arányban állna egymással.

No, lényegre is térnék. A HÖK nyugodtan kiskirálykodhat a hallgatók nagybácsija szerepében, nyomhatja a pénzt a tagok zsebébe, én viszont olyan szervezetet akarok létrehozni, ami csak és kizárólag a diákok érdekeit képviseli.

Ez az alapgondolat. Minden egyéb részletkérdést szívesen meghallgatok, sőt, akit komolyan érdekel a dolog, írjon egy mélt ( pijer.levay@gmail.com )hogy "heló, jöttem segíteni", vagy érjen utól imádott közösségi oldalunkon.

Update: eddig 3 ember játszana diákszervezet-alapítósdit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése