2014. április 13., vasárnap

már nekem is

már nekem is ki van a faszom. nem szeretitek a központozást, annak hiányát. a témáimat. a nyelvezetet. a hangnemet. a stílust. az ismétlődést, meg a stílust sem. meg hogy vagyok. néhányan persze szerettek, ez tök jó. nekem viszont az jutott eszembe, hogy le van mindenki szarva. mert késő van, és már megint unalmas vagyok és borozgatok az erkélyünkön. pislákol az egri éj -látni kell-, a pipám is vele együtt. persze, kurva unalmas hogy élek. még unalmasabb, hogy leírom ahogy élek. te jó isten, már (még) öt éve, hogy a sas koli ablakánál ülve elhatároztam, hogy írni fogok! milyen ostoba, idealisztikus gondolat volt ez. hogy majd a szavaim bebújnak a közösségi háló és a folyó nyállal klikkelgető tömegek bőre alá. hogy aztán rájöjjenek, milyen nagyszerű dolog is, ha az információt nem csak kép útján csámcsogják meg és köpik ki rögtön. basszátok meg, lefektettem a saját szabályaim! még káromkodni sem káromkodtam éveken át, mára viszont ennyi maradtam csak:
basszátok meg!
nincs miről csámcsogni, érdektelen és érthetetlen vagyok. még kiakadni sincs jogom, elvégre panaszkodni is csak az emelvényről szabad. én meg csak a lábát kaparom. egy kibaszott kilimandzsáró tövét. ti meg klikkolgattok, lájkoltok és megosztotok, elmesélitek, utaltok rá hogy milyen vicces volt az a poszt a nájn gegen. kibaszott szomorú. persze a felelősség amit magamra vállaltam, senki nem ruházta rám. mint amikor az akkor négy éves öcsém felajánlotta, hogy segít tuját ültetni. mosolygunk rajta, ő még ilyet úgy sem tud. a különbség itt csak az, hogy egy kibaszott mamutfenyőt próbálok plántálni a betonalapzatba. mekkora hasonlat, mi? legalább fél percig törtem rajta a fejem. szóval van, akinek imponál, van, akit hidegen hagy; van, aki kritizál és megint más ki nem olvas. de mind-mind kattintgat az indexen, lájkol a nájn gegen és asziszi vicces a robert downey jr. idézeteit megosztani. a faszomat az irodalomtalan generációmba. hogy olvasni a bölcsészek lesajnált kiváltsága. hogy mi? engem olvasni? nem. az másodlagos. az én szavakon elkövetett, közepesen művelt erőszakom hajszálnyival veri csak a napivicc.hu kibaszott exkluzív tartalmait.

de ha idáig eljutottál, akkor dedikálom neked a kedvenc testrészed.

fúj de megbotránkoztató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése