2012. március 19., hétfő

Alapelvek, ha lennétek (!)

Mindig is feltűnési viszketegségnek tartottam, ha valaki a következőkről beszél nyilvánosan:

nemi élet
milyen sikeres/ értékes is becses személye
új kutya/ hörcsög/ barátnő
tetoválás

Na, gondolom rájöttetek hogy az egész felsorolás az utolsó bekezdésért jött létre. Van egy teóriám, miszerint amíg van értelme, bármennyi és bármilyen izé elfér a testünkön. Bölcs, mi? És felettébb erotikus. Is.
Szóval.
Van egy dobókockám már, úgyis mint:

1.Filozófia. A sors nem szabja meg utunkat. A véletlen és saját döntéseink vezérelnek bennünket. Blabla.
Ami újdonság, hogy megszültem három további pontot, amik egyszer, valahova, valamilyen formában felkerülnek hamvasbarack bőrömre. Forszél, tessék látni:
2. Szerelem. Kell ezt részletezni?
3. Karrier. Bármennyire is tojok rá látszólag, szeretném, ha a szenvedélyem lenne a hivatásom.
4. Család. Mert aranyos apuka akarok lenni. És ezt másnak is látnia kell, igen.

Igen, a fenti négyből három nincs definiálva, mert még kicsi vagyok ahhoz, hogy tudjam, mi fán teremnek. De ígérem, tartom magamat hozzá. Mert blogon ígérgetni menő. És eddig mindig betartottam a szavam.

Mit is mondtam az elején? Mik a feltűnési viszketegsé... áh hagyjuk. Már lassan öt éve elvek nélkül firkálgatok ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése